Verzend- en leveringsbeleid
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Tenzij anders aangegeven worden bestellingen uiterlijk binnen 5 werkdagen verwerkt en verzonden, de meeste producten worden gemaakt na bestelling. Mocht het een speciaal ontwerp zijn met meerdere kleur behandelingen houd u dan rekening met een langere levertijd.
Mijn pakket is beschadigd, wat nu?
Wij doen ons best de producten goed te beschermen. Helaas komt het wel eens voor dat het pakket tijdens de verzending beschadigd. Wanneer je product beschadigd aankomt, vragen we je binnen 5 werkdagen contact op te nemen via info@robjedesigns , de schade te omschrijven en een foto van de verpakking en het beschadigde product maken. We zullen dan zo snel mogelijk een nieuw exemplaar versturen.
Kan ik de bestelling nog wijzigen?
Bij Robje Design koop je zowel maatwerk als beperkt voorraad artikelen. Voorraad artikelen kunnen tot het moment van verzenden gewijzigd worden. De maatwerkproducten worden dagelijks gemaakt. Wanneer je deze nog zou willen aanpassen is het raadzaam zo snel mogelijk contact op te nemen. Eenmaal geproduceerd kan een bestelling niet meer aangepast worden. Uiteraard denken we met je mee over een passende oplossing.
Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen
Standaard ontvang je na het plaatsen van je order een bevestiging. Het kan dat deze mail in de spam of reclame map van je mail terecht is gekomen. Blijft hij onvindbaar? Neem dan even contact op.
Welke bezorgopties zijn er?
De pakketjes worden als standaard pakket verzonden via PostNL. Het is mogelijk om pakketten af te laten leveren bij een PostNL ophaalpunt. In dat geval wordt het pakket als standaard pakket verzonden. Je ontvangt een Track and Trace code in je mail na verzending. Afhalen is uiteraard ook mogelijk. Dit kan enkel op afspraak.
Wat zijn de verzendkosten?
Standaard Pakket: €6,95
Verzendingen boven de € 100,00 worden gratis verstuurd.
Kan ik artikelen retourneren?
Gepersonaliseerde maatwerkproducten kunnen enkel worden geretourneerd wanneer deze defect zijn. Retourneren van producten met een algemeen ontwerp, kan middels een mail naar info@robjedesigns.nl Is een product beschadigd bij bezorging? Laat het me dan weten en dan zullen we een passende oplossing.
Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden
De volgende type artikelen kunnen niet worden geretourneerd:
Alle producten die op maat gemaakt zijn en/of gepersonaliseerd zijn volgens specificaties van de klant.
Wat kost het retourneren?
Retourkosten zijn voor rekening van de klant.
Verzendingen boven de € 100,00 worden gratis verstuurd. Mocht je door de retour onder deze € 100,00 komen worden de verzendkosten verrekend met de retour.